BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

luni, 10 mai 2010

Almos Here.

Iar cand am nevoie de tine,Esti aproape aici,Dar stiu ca nu este de ajuns si cand sunt cu tine aproape ca plang pentru ca esti mereu aproape aici.Dar cand am nevoie de tine,esti aproape aici. Oricum nu ai stiut niciodata cat de mult m-ai lasat in urma .Si cand te imbratisez esti aproape aici.Aproape aici!
Unii ar zice ca sunt suparata dupa ce au citit astea.Nu sunt suparata.Sunt chiar foarte bine.Sunt chiar intr-o dispozitie foarte buna chiar daca ma doare capu de azi dimineata si maine am teza.Sunt bine si nu vreau sa aberez acum.As vrea doar sa spun ca am realizat intr-un wekeend multe lucruri.Nu stiu daca intr-un wekeend intreg sau poate in cateva ore din toate zilele ce au trecut.Sunt bine pentru simplu fapt ca mi-am dat seama ca asa e cel mai bine.Pentru mine si pentru tine.Nu neg ca totul este poate inca la fel in ceea ce ma priveste dar am inteles ca indiferent de cum te privesc tu o sa fii aici.Si sunt sigura ca daca ti-as cere ajutorul, m`ai ajuta, deci pot sa ma bazez pe tine.Am inteles si faptul ca eu totusi nu fac nimic.Pur si simplu nimic.Am numarat sansele pe care le`am pierdut si nu puteam sa ma mai opresc.Mi-am dat seama ca am pierdut enorm din cauza orgoliului meu stupid sau poate ca imi era frica.Oricum acum nu-i nimic de facut in legatura cu ele.S-au dus si timpul n-am cum sa-l mai dau inapoi.Greseala mea.
Poate ca de multe ori ti-am reprosat lucruri care nu erau adevarate.Vina imi apartine si asta e.Pentru ca trebuie sa privesc partea buna din tot ce a fost pana acum.Iti multumesc pentru ce a fost, pentru ce va urma si iti multumesc daca vreodata ai sa imi dai sansa aia pe care o astept.
Se spune ca oamenii nu inteleg cat de mult iti pasa, pana cand incepi sa le arati cat nu`ti pasa.Nu n-am sa iti mai arat ca nu`mi pasa, sau ca imi pasa prea mult.Am sa fiu eu, am sa incerc sa fiu eu cu adevarat.Nu sa joc teatru sau sa spun vorbe aiurea.Vreau doar sa ma bucur de ce am acuma.Iar daca o fii sa fie ceva, astept.Iar daca nu, asta este! Eu stiu ca tu o sa fii mereu aproape.Chiar daca nu pare asta.Eu stiu.!http://www2.worthingtonlibraries.org/teen/blog/Image/hug.jpg

0 comentarii: