BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

vineri, 14 mai 2010

A fost odata...

In seara asta am ras.Si am ras sanatos.De ce? Pentru ca mi`am amintit cum a fost odata...
Faceam reviste cu noi in care ne ziceam"super staruri"Ne imbracam pe cat de aiurea posibil fara sa ne pese daca ne asortam sau nu.Purtam blugi evazati cu orice bluza, sepci si ochelari de soare colorati.Nu ne machiam si habar n`aveam ce inseamna asta, dar ne parea mereu ca suntem frumoase.Ne faceam poze pe care nu le editam niciodata nici nu stiam cum sa facem asta, poze pe care le puneam desigur pe Piczo.Ne imaginam ca suntem actritze, ne luam interviuri, faceam filmulete cu noi si totul era minunat.!Ziceam cele mai cretine replici, cantam cele mai idioate cantece, stricam camerele video si aparetele, uitam ce sa zicem, dar radeam cu cea mai mare pofta posibila.Si nu ne pasa de nimic.Nu ne pasa ca ieseam in oras in pantaloni de trening sau intr`un tricou sport.Nu, pe atunci nimic nu conta.Aveam jucari preferate pe care le iubeam foarte mult si nu dormeam fara ele.Oriunde mergeai ele trebuiau sa fie prezente, pentru noi ele erau un membru al familiei.
Decupam revisele mari si lipeam toate pozele pe un alt caiet pe care il numeam revista noastra.Eram tare incantate de ea.Le luam interviuri si parintilor in care ii intrebam ce parere au despre filmele noastre.La fiecare vizita indiferent de cine era noi aveam program artistic, dansam pe colinde, intrepretam o poezie, sau cantam cantecul cu"arde baraca, sa`i trezim pe toti si tata, stai cuminte domnisoara, asta`i doar un foc de tara" cantec inventat de noi desigur care avea pe langa o tonalitate deosebita si miscare scenica, care se executa destul de greu printre mese puse si oasepetii din sufragerie.Dar ne descurcam.Dupa ce terminam asteptam sa ne aplaude apoi plecam.Eram asa de fericite.Cand ne plictiseam nu apelam la televizor sa vedem un film online, ci incepeam sa ne jucam pititea prin casa, daca inca nu era ora de iesit afara.Stateam pitite in sifonier chiar daca te asfixiai acolo nu trebuia sa il lasi pe celalalt sa te gaseasca.Apoi afara incepeam sa imitam personaje de desene animate.Jucam spioanele , ii spionam pe vecini, ii furam lu` tata servieta pe care o puneam afara pe post de bomba.Ne jucam pititea, cocotzatea, magarusul,sotron, tara tara vrem ostasi, sticluta cu otrava, flori fete sau baieti, 1,2,3 la perete stai,ratele si vanatorii, fotbal, faceam gimnastica, ne puneam note la cum facem.Alergam , transpiram, ne murdaream, ne urcam in copaci.Dar nu ne pasa.Nimic nu ne pasa.Faceam galagie, ieseau vecinii sa ne certe.Dar noua tot nu ne pasa.Apoi orice faceam trebuia sa atragem atentia.Organizam serbari in fata blocului unde cantam, dansam si spuneam poezi.Sunam la fiecare vecin la usa sa`i dam o invitatie trasa la imprimanta ca sa vina la ora X in fata blocului unde urma sa avem un deosebit spectacol.Apoi intrati iar in casa faceam vrajitorii.Tin minte ca foloseam o batista si`o moneda si o chemam mereu pe mama sa vada cum fac moneda sa dispara si stiu ca trebuia sa o scot si pe verisoara mea de sub pat, tot printr`un deosebit act de magie desigur.Ne jucam de`a invatatoarea si elevi, ne aratam caietele una alteia , ne jucam de`a vanzatoarea,desigur cu bani falsi.Faceam buchete de flori sa imitam floraresele si intr`un timp vroiam sa le si vindem.Cand ajungeam la bunica era teroare.Toate hainele ei trebuiau obligatoriu sa ajunga in mijlocul patului, ca mai apoi sa ne batem cu ele, sa ne probam cu ele , chiar si cu pantofi cu toc.Ca sa ne linsiteasca bunica ne dadea cate o foaie unde faceam desene si apoi le lipeam pe perdea.Insa ne plictiseam repede de ele si ne intorceam la activitatea de facut dezastru.
Dar nu ne pasa de nimic.Acum ne pasa de multe pentru ca tot ce am scris mai sus.. a fost odata!http://jesus-kids.com/images/kids2.jpg

2 comentarii:

Loana spunea...

Sunt cu sotul meu de 8 ani dar nu am reusit sa raman insarcinata, Soacra mea s-a purtat atat de rau pentru ca nu am putut sa raman insarcinata, presiunea soacrei l-a facut pe sotul meu sa vrea sa divorteze de mine, Unu Zi credincioasă când derulam pe internet, am văzut cum acest Dr Dawn acuna ajută mulți oameni să rămână însărcinați și să se împace cu iubiții de acolo, i-am scris pe Whatsapp și i-am explicat totul, acest Dr Dawn a promis că mă va ajuta, ea mi-a dat niște reguli pe care le-am făcut totul perfect, la 3 săptămâni după muncă mi-a cerut să merg la spital pentru analize și spre surprinderea mea doctorul a spus că sunt însărcinată în 1 săptămână, dar chiar acum am născut frumosul meu băiețel, toate multumesc Dr Dawn, scrie-i pe Whatsapp: { +2348032246310 }
Sau e-mail { dawnacuna314@gmail.com }
*Daca vrei sa ramai insarcinata.
*Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
*Dacă vrei vrajă de noroc.
*Dacă doriți să opriți avortul spontan.
*Dacă vrei să vindeci orice fel de boală.

,.... spunea...

După căsătorie, viața mea a fost atât de grea, încât soțul meu a început să urmărească alte femei pentru că nu i-am dat un copil după ce am așteptat câțiva ani. Mi-am văzut căsnicia dispărând. Am făcut tot posibilul pentru a schimba situația, dar nimic nu a funcționat până l-am întâlnit pe Dr. DAWN, un vindecător spiritual. Dr DAWN mi-a salvat viața și căsnicia. acum am 3 copii. Sunt recunoscător Dr. DAWN și de aceea îmi las mărturia oricărei persoane care suferă de probleme conjugale și de fertilitate. E-mail de contact: dawnacuna314@gmail.com
Whatsapp:+2349046229159