BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

duminică, 14 martie 2010

Eroii mei!


Am doar prieteni minunati ce ma suna sa`mi spuna:"ai grija de tine.Te pup ,noapte buna":x




Ciudat e in tot pana acum ca nici o postare nu vorbeste despre ei. Nici o postare nu aduce multumiri persoanelor care sunt mereu langa mine si ma sprijina in orice fac.N-am avut poate niciodata curajul sa-i multumesc unui prieten pentru tot ce a facut pentru mine.Insa prin aceasta postare o fac.Cine sunt ei? Ei sunt cei care ma ajuta sa trec peste orice obstacol.Ei sunt cei care ma sprijina, care ma ajuta , care imi dau sfaturi.Sunt cei care imi sterg lacrima de fiecare data cand plang. Sunt persoanele care ma fac sa rad intodeauna si la orice ora din zi si din noapte.Ei sunt cei care vor fi langa mine neconditionat si ma vor indruma mereu.Sunt cei carora o sa le cer mereu un sfat, unde o sa am mereu un umar pe care sa plang si un adevarat prieten care sa ma stranga in bratze si sa-mi spuna ca totul va fi bine.



Am crezut ca odata cu timpul prieteniile se vor sterge insa nu`i adevarat.Prietenii mei din copilarie au ramas pana acum langa mine si vor ramane pana la final.N-am crezut niciodata ca liceu imi va aduce atati prieteni dragi pe care ii voi iubi atat de mult. Si n`am crezut ca imi voi face atati prieteni in asa putin timp.



Voi sunteti eroi mei.Pentru ca voi intodeauna aveti timp pentru mine, pentru ca voi mereu faceti haz din necaz, pentru ca mereu incercati sa ma ajutati.Numai cu voi am ras cat pentru toata viata mea, numai cu voi am facut bulgareala iarna, numai voi puteati sa faceti vecinii sa iasa pe scara, numai cu voi puteau vibra peretii mei de la atata muzica, numai cu voi pot sa mananc portocale in ore, numai cu voi pot sa ma imbat de fericire sau de suparare.! Numai cu voi pot sa merg la 2 noaptea la mec, numai cu voi puteam sa mancam pe jos.Numai langa voi simt ca pot sa fiu cu adevarat eu.Numai langa voi pot sa`mi deschid cu adevarat sufletul.



Va multumesc ca existati.Va multumesc ca imi faceti viata frumoasa:x!

0 comentarii: