BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

luni, 15 martie 2010

Vreau sa fiu baiat.


Gata. M`am saturat. Mi-a ajuns pana peste cap.E greu sa fii fata.E cel mai greu lucuru posibil

As vrea si eu sa fiu pentru o zi baiat.Sa nu`mi pese si mie de nimic. Sa nu`mi pese ca sunt multi care tin la mine si care ar vrea sa ma cunoasca. Sa trec nepasator cu mana in buzunar pe langa toate si sa inteleaga ca nu ma intereseaza nici una.

As vrea si eu sa nu`mi pese de sentimente.Sa nu fiu sensibil, romantic , sa nu plang pentru orice prostie.As vrea sa fiu baiat si pentru singurul fapt ca parintii m`ar lasa mai mult afara. Mereu imi spun"ei sunt baieti. stiu sa isi poarte singuri de grija." As vrea si eu sa imi port singura de grija. Sa nu`mi fie frica cand merg pe o strada intunecata la 2 noaptea. Sa pot cu usurinta sa fiu cu orice fata vreau. Sa incerc sa fiu romantic cand vreau eu. Sa topesc pe oricine doar cand ma uit la el.Vreau sa fiu si eu nepasatoare si sa ma lase rece orice"te iubesc" Vreau si eu sa nu ma mai indragosesc asa usor.Sau sa nu ma indragostesc niciodata.Vreau si eu sa pot sa spun cu usurinta"Nu mai am chef de tine." Vreau si eu sa nu mai sufar la orice vorba spusa aiurea sau la orice despartire.Vreau sa nu plang niciodata cand mi se intampla ceva , ci doar sa injur si sa ma enervez.Vreau si eu sa fiu dura si rece in anumite situatii cand nu ar trebui.

M-am saturat sa fiu asa.Sa pun la suflet orice gest, sa imi fac sperante din orice, sa plang, sa ma rog mereu sa se intample ceea ce imi doresc. M-am saturat sa fiu slaba.

Vreau si eu sa fiu baiat. Sa inteleg si eu cum vedeti voi lumea, ce e in capul vostru.Sa simt si eu sentimentul ca sunt important. Sa simt si eu odata sentimentul pe care il aveti voi cand vedeti o fata de care va place si ce ganditi cand trece ea pe langa voi. Vreau si eu sa fiu ca voi.Va invidiez.!

2 comentarii:

Loana spunea...

Sunt cu sotul meu de 8 ani dar nu am reusit sa raman insarcinata, Soacra mea s-a purtat atat de rau pentru ca nu am putut sa raman insarcinata, presiunea soacrei l-a facut pe sotul meu sa vrea sa divorteze de mine, Unu Zi credincioasă când derulam pe internet, am văzut cum acest Dr Dawn acuna ajută mulți oameni să rămână însărcinați și să se împace cu iubiții de acolo, i-am scris pe Whatsapp și i-am explicat totul, acest Dr Dawn a promis că mă va ajuta, ea mi-a dat niște reguli pe care le-am făcut totul perfect, la 3 săptămâni după muncă mi-a cerut să merg la spital pentru analize și spre surprinderea mea doctorul a spus că sunt însărcinată în 1 săptămână, dar chiar acum am născut frumosul meu băiețel, toate multumesc Dr Dawn, scrie-i pe Whatsapp: { +2348032246310 }
Sau e-mail { dawnacuna314@gmail.com }
*Daca vrei sa ramai insarcinata.
*Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
*Dacă vrei vrajă de noroc.
*Dacă doriți să opriți avortul spontan.
*Dacă vrei să vindeci orice fel de boală.

,.... spunea...

După căsătorie, viața mea a fost atât de grea, încât soțul meu a început să urmărească alte femei pentru că nu i-am dat un copil după ce am așteptat câțiva ani. Mi-am văzut căsnicia dispărând. Am făcut tot posibilul pentru a schimba situația, dar nimic nu a funcționat până l-am întâlnit pe Dr. DAWN, un vindecător spiritual. Dr DAWN mi-a salvat viața și căsnicia. acum am 3 copii. Sunt recunoscător Dr. DAWN și de aceea îmi las mărturia oricărei persoane care suferă de probleme conjugale și de fertilitate. E-mail de contact: dawnacuna314@gmail.com
Whatsapp:+2349046229159