BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

sâmbătă, 12 decembrie 2009

Esti om?!



Tu, cauta`ma in povestea ce a plecat ieri in alt vis.A plecat departe ca sa ma faca sa o chem inapoi. A plecat nu ca sa ma faca sa o uit ci ca sa ma faca sa`mi doresc sa o vad in fiecare zi si sa`mi dau seama ca nu o sa pot niciodata sa fac asta. A plecat numai sa`mi arate ce mica sunt in fata destinului si cat de neputincioasa sunt. Deasta a plecat. Nu a plecat sa`mi faca bine, s`a retras ca sa imi faca rau din umbra. Caci imi face rau numai daca nu o vad si ea asta urmareste.


Ai simtit vreodata ceva ca te indrepti spre nicaieri? Si ca tot ce faci nu e bine si gresesti si nu te mai intelegi.Sufletul iti cere, mintea iti impune si tu te icapatanezi sa vrei altceva.Ai simtit vreodata ca esti captiva in proprile iluzii si ca nu te poti elibera?


Ai simtit vreodata cum iti zboara gandul la cineva si cum o durere in capul pieptului se face prezenta. Ceva rade in tine, rade de slabiciunea ta in fata lui. Ceva plange in tine, plange de neputinta ta in fata lui. Ceva urla in tine, urla ca sa te sperie de el.Cineva iti inclesteaza inima, ti`o acapareaza ca sa fie a lui. Cineva e norocos, acela esti tu. Esti norocos pentru ca ai invatat sa simti, sa simti ca iti e dor.Elibereaza sentimentele din tine.Acel ceva va muri in tine daca nu inveti sa il scoti la iveala.Simti asta?Deci traiesti. Esti om!

0 comentarii: