BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

marți, 1 decembrie 2009

A venit Iarna.Zambeste:*


Te trezesti intr`o dimineata de iarna.De fapt prima dimineata de iarna din anul asta. Si te gandesti cu bucurie ca a venit iar iarna.Te uit pe geam curios, buimac .Si ce vezi? Ceata, frig, pustiu, racoare si cate o raza abatuta de soare. Asta e iarna la care visai acum cativa ani in urma?Daca stai sa te gandesti strazile erau albe si se vedeau printre fulgii ce cadeau cateva luminite ce palpaiau in frigul dulce al zapezii.In casa se auzeau colinde, iar daca deschideai geamu incercai cateva minute bune sa prinzi un fulg.Mai tii minte cu cat drag tipai de fericire cand vedeai primul fulg de nea?Si`ti doreai din tot sufletul sa fi acolo in mijlocul lor. Sau sa ninga exagerat de mult sa se inchida strazile ca sa te poti plimba cu sania peste tot.Mai tii minte? Cum in saptamana Craciunului doar tu vroiai sa despachetezi beteala, sa pui globurile pe care de atata agitatie si emotie le spargeai.Mai stii cand te suparai ca nu ajungeai tu sa pui varful bradului de Craciun si mereu satisfactia asta o aveau parintii.Cati ani la rand nu ai stat treaz incercand sa-l prinzi pe Mos Craciun sa incerci sa-i vorbesti, sa-i spui ca il astepti de mult si ca ii multumesti pentru toate cadourile dar intai de asta sa-i reciti o poezie...?Ai mai pleca acum in miez de iarna la colindat cu colegii doar ca sa va distrati o seara intreaga cantand si aducand voie buna?

Hai spune sincer..Cati fiori iti mai aduce tie venirea sarbatorilor de iarna..? Mosul pentru tine e doar o poveste..bradul il pot impodobii si parintii, cat despre colinde se pot asculta si linistit in pat sau la calculator..Iar despre primii fulgi de nea nici nu`ti mai sta in obisnuita sa te gandesti la ei , caci oricum esti sigur ca nu vor venii. Si totusi speri cu darjenie ca inca esti copil, ca inca poti fi copil"DA EU INCA SUNT COPIL SI POT VISA." Cand din camera cealalta se aude destul de serios vocea mamei.

"Nu mai esti un copil.Ai crescut.Lasa visatul si ridica`te din pat.Ai treburi mai serioase pentru azi"

Iarna? Mai inseamna ceva pentru tine anotimpul asta acum ca ai crescut?

Ce ciudat!De ce toata treaba asta s-a terminat? De ce a trebuit sa crestem?...

Nu stii?...Parca mai frumos era la stadiul de copii!

3 comentarii:

Unknown spunea...

ce frumosss ma!
:x
Chiar ai talent ;;):x

Loana spunea...

Sunt cu sotul meu de 8 ani dar nu am reusit sa raman insarcinata, Soacra mea s-a purtat atat de rau pentru ca nu am putut sa raman insarcinata, presiunea soacrei l-a facut pe sotul meu sa vrea sa divorteze de mine, Unu Zi credincioasă când derulam pe internet, am văzut cum acest Dr Dawn acuna ajută mulți oameni să rămână însărcinați și să se împace cu iubiții de acolo, i-am scris pe Whatsapp și i-am explicat totul, acest Dr Dawn a promis că mă va ajuta, ea mi-a dat niște reguli pe care le-am făcut totul perfect, la 3 săptămâni după muncă mi-a cerut să merg la spital pentru analize și spre surprinderea mea doctorul a spus că sunt însărcinată în 1 săptămână, dar chiar acum am născut frumosul meu băiețel, toate multumesc Dr Dawn, scrie-i pe Whatsapp: { +2348032246310 }
Sau e-mail { dawnacuna314@gmail.com }
*Daca vrei sa ramai insarcinata.
*Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
*Dacă vrei vrajă de noroc.
*Dacă doriți să opriți avortul spontan.
*Dacă vrei să vindeci orice fel de boală.

,.... spunea...

După căsătorie, viața mea a fost atât de grea, încât soțul meu a început să urmărească alte femei pentru că nu i-am dat un copil după ce am așteptat câțiva ani. Mi-am văzut căsnicia dispărând. Am făcut tot posibilul pentru a schimba situația, dar nimic nu a funcționat până l-am întâlnit pe Dr. DAWN, un vindecător spiritual. Dr DAWN mi-a salvat viața și căsnicia. acum am 3 copii. Sunt recunoscător Dr. DAWN și de aceea îmi las mărturia oricărei persoane care suferă de probleme conjugale și de fertilitate. E-mail de contact: dawnacuna314@gmail.com
Whatsapp:+2349046229159