BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

joi, 3 decembrie 2009

Spune`mi!





Parca ieri jucai sotronul in parc si singurele lucruri la care te gandeai erau"oare cat mai sunt din cele 10 minute care i`am promis mamei ca mai stau" si"cand vine mai repede ziua de maine ca sa poti reveni in parc alaturi de toti prietenii tai.
Erai copil si tot universul era al tau.Traiai in coltul de rai al vietii caci copilaria este raiul fiecarei persoane.In ea poti evada din realitate, poti avea cele mai nastrusnice vise, cele mai puternice idealuri , iti poti imagina ca orice dorinta ti se va implini.






Spune`mi la cati printi si printese visai cand erai un copil? Spune`mi de cate ori nu ai vrut si ai avut convingerea ca poti atinge cerul, ca norii nu sunt prea departe si ca infinitul e doar un lucru minuscul pe care daca vrei il poti depasi. Spune`mi cate din prieteniile trecute au ramas adevarate pana in prezent.Iti spun eu.Prietenii mei pe care ii stiu de o viata nu m`au dezamagit niciodata.Si au fost intodeauna alaturi de mine de cand ma stiu eu.Si am copilarit impreuna si suntem cele mai bune prietene si azi.






Spune`mi daca nu te`ai privit vreodata in poze si ti`ai intrebat parintii"Mai seman eu cu ce am fost odata?" Si te uiti uimit cat de mic erai si nu iti vine sa crezi ca candva erai asa.Defapt nici nu iti mai amintesti ca lucrurile de care iti povestesc parintii s`au intamplat candva, defapt iti imaginezi ca sunt doar povesti si te prefaci ca iti aduci aminte.

Spune`mi cum erai tu acum 10 ani in urma? Ce faceai tu acum 10 ani? Cat de fericit erai in fiecare zi? Uite`te la tine si aminteste`ti de trecut..Mai poti?

Spune`mi sincer..se mai compara vocea mea cu ce a fost odata? Se mai compara chipul meu cu ce eram odata..?Am avut eu vreodata acea gandire? Si spune`mi cum a reusit timpul sa imi rapeasca varsta aia?Spune`mi de ce are el puterea asta si noi nu o avem ca sa il oprim.Am gandit eu ca un copil?Am alegat candva prin parcul din fata blocului? Spune`mi sincer..Am fost eu vreodata mica?! Si daca am fost..Unde e Diana de atunci? Unde a disparut?Eu o vreau inapoi..Unde te`ai ascuns..unde te`a dus timpul..Raspunde`mi!Si daca ma auzi, Hai inapoi.Sau macar da`mi un semn ca esti bine,Hai inapoi..Imi e dor de tine!!






0 comentarii: