BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

sâmbătă, 12 decembrie 2009

Nu vreau!



Nu vreau sa fiu o printesa.Vreau sa fiu Diana. Nu vreau sa fiu perfecta. Vreau sa te innebunesc cu defectele mele.Nu vreau sa porti conversatii filozofice cu mine, vreau sa imi vorbesti natural.Nu vreau sa`mi aduci buchete de flori. Vreau o floare culeasa din parc. Nu vreau sa imi zambesti, vreau zambetul tau sa imi aduca fericirea. Nu vreau sa fiu o papusa, vreau sa traiesc in lumea lor. Nu vreau sa`mi spui ca sunt copil, caci stiu de mult ca nu mai e asa. Nu vreau poveste de dragoste, caci ea doare.Nu vreau sa vars lacrimi, sunt sarate. Nu vreau sa`ti dai viata pentru mine, vreau sa fiu viata ta.Nu vreau sa fi jumatatea mea, vreau sa fiu jumatatea ta.Nu vreau sa intelegi gresit, vreau sa citesti printre randuri.Nu vreau sa abordez stilul direct, vreau subtilitate.Nu vreau sa`mi aduci caldura, vreau sa imi alugi frigul. Nu vreau sa ma inveti ce e aia iubire, vreau sa o simt. Nu vreau iubire adevarata, eu vreau o iubire la prima vedere. Nu vreau o bataie pe umar, vreau o imbratisare.Nu vreau un sarut, vreau un sfat prietenesc. Nu vreau sa fug in lume, vreau sa ma pierd in ea.Nu vreau sa am probleme, vreau ca sa mi le alungi.Nu vreau sa`mi judeci mofturile, vreau sa mi le intelegi. Nu vreau sa alegi cu mine prin ploaie, vreau sa ma tragi dupa tine de mana prin ea.Nu vreau sa sti ca imi place ciocolata, vreau sa ghicesti asta. Nu vreau sa`mi faci complimente, vreau sa le inteleg.Nu vreau sa imi canti cantece, vreau cand le ascult sa`mi amintesc de tine.Nu vreau sa ma crezi naiva,caci stiu sa ma prefac. Nu vreau sa`mi subliniezi greselile, vreau sa ma ajuti sa le indrept. Nu vreau sa ma vezi perfecta, vreau sa ma vezi asa cum sunt.Nu vreau sa ma dispretuiesti pentru capriciile mele, vreau sa le consideri parte din copilul care spui ca sunt.Nu vreau sa aud ca ma iubesti....Vreau sa o simt. Nu vreau sa cresc, Vreau sa dau timpu inapoi.Nu vreau asta, dar totusi ..Vreau!

0 comentarii: